فرهنگی و دانشجویی
1401/2/11 یکشنبه
حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان مازندران در دانشگاه پیام نور چمستان
هم اندیشی ریاست دانشگاه پیام نور استان مازندران با امام جمعه و مسئولین شهر چمستان
دکتر نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران درنشست با مسئولین محلی شهر چمستان مطرح کرد؛
رویداد استارت آپی باموضوع بوم گردی و گردشگری در چمستان برگزار می شود
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور چمستان، دکتر نازک تبار ریاست دانشگاه پیام نورمازندران در نشست با امام جمعه شهر چمستان حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر چمستان که در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱در دانشگاه پیام نور واحد چمستان برگزار شد با بیان اینکه بخش چمستان از ظرفیت و پتانسیل بالای گردشگری برخوردار است،گفت:  دانشگاه پیام نور مازندران با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، آمادگی همکاری درزمینه برگزاری رویداد استارت آپی در زمینه گردشگری و بوم گردی دارد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام جمعه شهر چمستان با اشاره با دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: انقلابی بودن و مطالبه گری از مهم ترین ویژگی های جریان های اصیل و انقلابی دانشجویی در دانشگاههااست.
وی خواستار حمایت  از فعالیت های دانشجویان انقلابی در دانشگاه شد.امام جمعه چمستان بر ضرورت توسعه و تقویت همه جانبه دانشگاه پیام نور به عنوان تنها واحد دانشگاهی  دولتی دراین منطقه تاکید کرد.
در پایان  این  نشست بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر قول مساعد دادند تا در خصوص ترمیم و بهسازی محیط دانشگاه، بخشی از کارهای عمرانی تا  قبل از شروع امتحانات  انجام شود.








تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir