فرهنگی و دانشجویی
1401/2/11 یکشنبه
حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان مازندران در دانشگاه پیام نور چمستان
هم اندیشی ریاست دانشگاه پیام نور استان مازندران با امام جمعه و مسئولین شهر چمستان

.

دکتر نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران درنشست با مسئولین محلی شهر چمستان مطرح کرد؛
رویداد استارت آپی باموضوع بوم گردی و گردشگری در چمستان برگزار می شود
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور چمستان، دکتر نازک تبار ریاست دانشگاه پیام نورمازندران در نشست با امام جمعه شهر چمستان حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر چمستان که در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱در دانشگاه پیام نور واحد چمستان برگزار شد با بیان اینکه بخش چمستان از ظرفیت و پتانسیل بالای گردشگری برخوردار است،گفت:  دانشگاه پیام نور مازندران با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، آمادگی همکاری درزمینه برگزاری رویداد استارت آپی در زمینه گردشگری و بوم گردی دارد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام جمعه شهر چمستان با اشاره با دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: انقلابی بودن و مطالبه گری از مهم ترین ویژگی های جریان های اصیل و انقلابی دانشجویی در دانشگاههااست.
وی خواستار حمایت  از فعالیت های دانشجویان انقلابی در دانشگاه شد.امام جمعه چمستان بر ضرورت توسعه و تقویت همه جانبه دانشگاه پیام نور به عنوان تنها واحد دانشگاهی  دولتی دراین منطقه تاکید کرد.
در پایان  این  نشست بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر قول مساعد دادند تا در خصوص ترمیم و بهسازی محیط دانشگاه، بخشی از کارهای عمرانی تا  قبل از شروع امتحانات  انجام شود.









 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
بيشتر