ریاست

معرفی دکتر جمشید سالار ریاست دانشگاه پیام نور واحد چمستان
«بسم ‌الله الرحمن الرحیم»

 

نام و نام‌ خانوادگی

جمشید سالار

متولد

1359

 

سوابق تحصیلی

×        دکتری مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت بازاریابی) از دانشگاه شهید بهشتی

×        کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت بازاریابی بین‌الملل) از دانشگاه تهران

×        کارشناسی مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت گمرک) از دانشگاه شهید بهشتی

×        دیپلم تجربی از دبیرستان نمونه آمل

سوابق شغلی

  1. رئیس دانشگاه پیام نور چمستان
  2. عضو شورای اداری شهرستان نور
  3. عضو شورای اداری شهر چمستان
  4. عضو شورای فرهنگ عمومی شهر چمستان
  5. مدیر گروه مدیریت دانشگاه پیام نور استان مازندران
  6. عضو شورای پژوهشی دانشگاه پیام نور استان مازندران
  7. عضو شورای تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت دانشگاه پیام نور استان مازندران
  8. عضو شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور قائمشهر
  9. عضو شورای آموزشی دانشگاه پیام نور قائمشهر
  10. عضو شورای اداری دانشگاه پیام نور قائمشهر
  11. مدیر کارآفرینی و پژوهشی دانشگاه پیام نور قائمشهر
  12. دبیر علمی همایش مدیریت بازار و رویکردهای نوین در بازار، پیام نور قائمشهر
  13. عضو کمیته علمی همایش ملی اقتصاد مقاومتی پیام نور مازندران
  14. عضو کمیته داوری همایش ملی اقتصاد مقاومتی پیام نور مازندران
  15. عضو کمیته علمی همایش ملی مدیریت بازرگانی پیام نور رامسر
  16. عضو کمیته داوری همایش ملی مدیریت بازرگانی پیام نور رامسر
  17. عضو کمیته علمی همایش ملی جهاد اقتصادی پیام نور بابل
  18. عضو کمیته داوری همایش منطقه‌ای حقوق شهروندی پیام نور بهشهر
  19. مدیر اجرایی گاهنامه کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان مازندران
  20. مشاور و مدرس پروژه دوره آموزشی مدیران و کارکنان بانک ملت سراسر کشور
  21. مشاور اتاق بازرگانی استان مازندران
  22. مدیر تحقیقات بازار شرکت یک ‌‌‌و‌ یک
  23. مدیر تحقیقات بازار شرکت ثنارای
  24.  کارشناس ارشد تحقیقات بازار شرکت برنا
  25. کارشناس ارشد شرکت همپای تولید
  26. مدیر بخش تبلیغات و خدمات پس از فروش شرکت سپاهان باطری
  27. همکاری در پروژه‌ تنظیم برنامه بازاریابی شرکت «کتاب اول»
  28. همکاری در پروژه‌ تنظیم برنامه بازاریابی «بانک تات»
  29. همکاری در پروژه‌ تنظیم برنامه بازاریابی شرکت «آوا برید»

 

سوابق علمی

×        عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور قائمشهر

×        استاد مدعو دانشگاه مازندران

×        استاد مدعو دانشگاه قم

×        استاد مدعو دانشگاه‌های پیام نور ساری، بابل و آمل

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد بابل

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد- واحد علوم و تحقیقات ساری

×        استاد مدعو دانشگاه مازیار رویان

×        استاد مدعو دانشگاه ارشاد دماوند

×        استاد مدعو دانشگاه البرز قزوین

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلام‌شهر

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد زاهدان

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد تفرش

×        استاد مدعو دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران

×        استاد مدعو مؤسسه ایرانیان (دوره دکتری DBA)

 

سوابق آموزشی

×         تدریس دروس سطوح دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته مدیریت

×         راهنمایی، مشاوره و داوری پایان­نامه­های کارشناسی ارشد در دانشگاه­های مختلف

×         برگزاری دوره­ها و کارگاه­های آموزشی برای سازمان­ها و نهادهای دولتی و خصوصی

سوابق علمی

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل (1390)

×     عضو کمیته داوری همایش استانی حقوق شهروندی دانشگاه پیام نور بهشهر (1390)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش استانی مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار دانشگاه پیام نور قائمشهر (1391)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان دانشگاه مازندران (1391)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانشگاه پیام نور مازندران (1391)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه پیام نور مازندران (1392)

 

سوابق پژوهشی

پژوهشگر برتر

1.      پژوهشگر برتر پیام نور استان مازندران در رشته مدیریت در سال 1392.

 

کتاب‌ها

  1. تفکر و دید استراتژیک، انتشارات دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته MBA، مقطع کارشناسی ارشد.
  2. رفتار مصرف‌کننده، انتشارات دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ارشد.
  3. تحقیقات بازاریابی، انتشارات دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ارشد.
  4. ویراستار کتاب «مدیریت بازاریابی»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ارشد.
  5. ویراستار کتاب «بازاریابی الکترونیکی»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد؟؟؟؟؟.
  6. ارزیاب کتاب «مدیریت زنجیره تأمین»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد.
  7. ارزیاب کتاب «بررسی فضای کسب و کار»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی (مدیریت مالی)، مقطع کارشناسی ارشد.
  8. ویراستار کتاب «مدیریت زنجیره تأمین»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد.
  9. ویراستار کتاب «بازاریابی الکترونیکی»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد؟؟؟؟؟.
  10. مدیریت فروش، انتشارات اسرار علم، 1392.

مجلات ISI

1.      Review Process, training, lifelong learning approach, wulfenia journal, Vol 19, No. 11, 2012.

 

مجلات علمی-پژوهشی

  1. مقاله «تنظیم الگوی جامع ایجاد اعتماد در بانکداری الکترونیکی؛ مطالعه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی» در مجله مدیریت فن‌آوری اطلاعات دانشگاه تهران، 1393.
  2. مقاله «بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای» در مجله علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت بازرگانی، 1392.
  3. مقاله «گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید» در مجله علمی پژوهشی پژوهشنامه مطالعات مدیریت راهبردی دانشگاه شهید بهشتی، 1392.
  4. مقاله «بررسی ارتباط بین بازارمداری، یادگیری‌مداری، نوآوری‌مداری و عملکرد شرکت‌های غذایی بورس» در مجله علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت بازرگانی، 1391.
  5. مقاله «بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری‌ بر عملکرد شرکت‌های غذایی بورس»، در مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 1391.
  6. پذیرش مقاله «بررسی تأثیر بازارمداری و یادگیری‌مداری در نوآوری شرکت‌های غذایی» در مجله علمی پژوهشی دانش و فناوری، 1391.
  7. درج مقاله «بررسی ارتباط بین بازارمداری و عملکرد شرکت‌های غذایی بورس» در مجله علمی پژوهشی پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران، 1390.

 

مجلات لاتین بین‌المللی

1.      Designing a Model for Measuring Merchants Satisfaction in   E-Mall: A Mixed Method Approach, International Journal of Business and Management, Vol 7, No. 8, 2012.

 

2.      مجلات علمی- ترویجی

1.      پذیرش مقاله «بررسی تأثیر رضایت مصرف‌کننده و هویت برند بر وفاداری برند در چارچوب ویژگی شخصیتی مصرف‌کننده» در مجله توسعه مهندسی بازار، 1392

2.      درج مقاله «بررسی رابطه میان مرکز کنترل و رضایت شغلی» در فصلنامه الکترونیکی پارس مدیر، 1391

  1. ارائه مقاله «تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان» در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک، 1387
  2. درج مقاله «مدل‌های مدیریت استراتژیک: تکامل نظریه‌ها و دیدگاه‌ها»، مجله بازاریابی، 1386
  3. درج مقاله «بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و رفتار مصرف‌‌کننده»، مجله تدبیر، شماره 176، دی 1385
  4. درج مقاله «کسب و کار الکترونیکی: مفاهیم، مدل‌ها و استراتژی‌ها»، مجله بازاریابی، شماره 50، بهمن 1384
  5. درج مقاله «بررسی ارتباط بین بازارمداری و اندازه سازمان»، مجله بازاریابی، شماره 31،  دی و بهمن 1382

 

3.      همایش‌ها و کنفرانس‌ها

  1. بارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، 1392
  2. درج مقاله «نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در به دست آوردن مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه بانک سپه منطقه گیلان»، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، همدان، شرکت علم و صنعت طلوع فرزین، دانشگاه بوعلی سینا، 1392.
  3. بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریان در چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری، کنفرانس بین المللی مدیریت؛ چالش ها و راهکارها، شیراز، 1392
  4. درج مقاله «بررسی نقش سرمایه فکری در کارآفرینی سازمانی»، همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش‌محور، دانشگاه مازندران، 1392.
  5. درج مقاله «بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی»، همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش‌محور، دانشگاه مازندران، 1392.
  6. درج مقاله «تبیین نقش بازاریابی داخلی بانک‌ها بر بازارگرایی و توسعه کارآفرینی»، همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش‌محور، دانشگاه مازندران، 1392.
  7. درج مقاله «بررسی رابطه بین جنسیت و تحصیلات مصرف‌کنندگان با تعهد به برند گوشی تلفن همراه (مورد مطالعاتی: مشتریان گوشی تلفن همراه استان لرستان)»، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، دانشگاه غیر انتفاعی حکیم جرجانی، 1392.
  8. درج مقاله «تبیین نقش مدیریت اسلامی در تحقق حماسه اقتصادی»، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، دانشگاه غیر انتفاعی حکیم جرجانی، 1392.
  9. درج مقاله «بررسی اثربخشی مشوق‌های صادراتی بر توسعه صادرات استان مازندران»، اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار، 1392.
  10. درج مقاله «ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازمان‌ها برای پذیرش مدیریت دانش»، دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، 1392.
  11. درج مقاله «تأثیر مدیریت زنجیره تأمین سازمان در کارآفرینی»، دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، 1392.
  12. درج مقاله «نقش واسطه‌ای بازارمداری در ارتباط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: بانک‌های شهرستان بهشهر)»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  13. درج مقاله «تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند و استراتژی‌های بازاریابی در کسب و کارهای کارآفرینانه»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  14. درج مقاله «محدودیت‌های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  15. درج مقاله «بررسی عوامل مؤثر بر رفتار بازاریابی سبز»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  16. درج مقاله «بررسی جایگاه عدالت رویه‌ای در تحقق جهاد اقتصادی»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  17. درج مقاله «آسیب شناسی نظام ارتباطات موجود سازمان و ارائه راهکارهایی برای ایجاد نظام ارتباطات موثر در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  18. درج مقاله «بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کسب مزیت رقابتی:
    با رویکرد جهاد اقتصادی»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  19. درج مقاله «مثلث جادویی مدیریت دانش، تحقیق و توسعه و خلاقیت و نوآوری»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  20. درج مقاله «بررسی راهکارهای ایجاد اعتماد در بانکداری اینترنتی» در همایش ملی مشتری‌مداری، شرکت رسا، پیام نور آمل، 1390.
  21. درج مقاله «نقش فن­آوری­های مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM)در ایجاد ارزش برای مشتریان» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  22. درج مقاله «شناسایی رویکرد­های نوین بازاریابی و بررسی نقش آن در گردشگری پایدار» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  23. درج مقاله «ارزیابی ارزش ویژه نام تجاری» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  24. درج مقاله «بررسی روندهای جهانی آینده در بازاریابی توریسم» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  25. درج مقاله «بررسی راهکارهای ایجاد اعتماد در بانکداری اینترنتی» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  26. درج مقاله «بررسی جایگاه CRM در بازاریابی رابطه‌مند» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  27. درج مقاله «تنظیم الگوی جامع ارتباط بین بازارمداری و مدیریت کیفیت جامع در عملکرد شرکت‌های مواد غذایی بورس» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  28. درج مقاله «تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند و استراتژی‌های بازاریابی» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  29. درج مقاله «تبیین نقش بازارمداری و یادگیری در نوآوری؛ مطالعه موردی شرکت‌های مواد غذایی بورس» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  30. درج مقاله «عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  31. درج مقاله «بررسی سبک‌های مذاکره مدیران اجرایی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  32. درج مقاله «نقش دیدگاه‌ها و الگوهای اسلامی- ایرانی تولید در دستیابی به تولید ملی»، همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دانشگاه آزاد بندر گز، 1391.
  33. درج مقاله «تبیین جایگاه تولید و کار از دیدگاه اسلام در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی»، اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی، دانشگاه پیام نور قم، 1391.
  34. درج مقاله «مدیریت بحران، سناریوها، فرآیند مدیریت استراتژیک و تأثیر رسانه‌ها»، نخستین همایش سالانه علوم مدیریت نوین، دانشگاه حکیم جرجانی، 1391.
  35. درج مقاله «تبیین نقش کارآفرینی و نوآوری در توسعه اقتصادی شرکت‌های کوچک و متوسط»، همایش ملی کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان، دانشگاه مازندران، 1391.
  36. درج مقاله «شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی گروهی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آن در بخش تعاون استان مازندران»، همایش ملی کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان، دانشگاه مازندران، 1391.
  37. درج مقاله «بررسی مبانی کاربردی تفکر راهبردی در اقتصاد مقاومتی»، همایش ملی اقتصاد مقاومتی، دانشگاه پیام نور مازندران، 1391.
  38. درج مقاله «بررسی نقش تفکر راهبردی در مزیت رقابتی صنایع کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی»، همایش ملی اقتصاد مقاومتی، دانشگاه پیام نور مازندران، 1391.

 

 

موفقیت‌های تحصیلی

×     کسب رتبه 4 کشور در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی در سال 1383

×     کسب رتبه 9 کشور در آزمون سراسری کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در سال 1381

×     قبولی در آزمون زبان MSRT وزارت علوم در سال 1388

×      قبولی در آزمون تافل:

    • دانشگاه‌ علامه طباطبائی در سال 1384
    • دانشگاه‌ تهران در سال 1383
    • دانشگاه‌ تربیت مدرس در سال 1383

توانمندی‌های عمومی

·       تسلط به زبان انگلیسی

  • تسلط به نرم‌افزارهای Microsoft Office
  • تسلط به نرم‌افزارهای آماری SPSS، Lisrel، EQS و PLS
  • آشنایی با منابع اینترنتی مدیریتی

 

 

آدرس الکترونیکی: jamshidsalar@yahoo.com  

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي

معرفی دکتر جمشید سالار ریاست دانشگاه پیام نور واحد چمستان
«بسم ‌الله الرحمن الرحیم»

 

نام و نام‌ خانوادگی

جمشید سالار

متولد

1359

 

سوابق تحصیلی

×        دکتری مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت بازاریابی) از دانشگاه شهید بهشتی

×        کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت بازاریابی بین‌الملل) از دانشگاه تهران

×        کارشناسی مدیریت بازرگانی (گرایش مدیریت گمرک) از دانشگاه شهید بهشتی

×        دیپلم تجربی از دبیرستان نمونه آمل

سوابق شغلی

  1. رئیس دانشگاه پیام نور چمستان
  2. عضو شورای اداری شهرستان نور
  3. عضو شورای اداری شهر چمستان
  4. عضو شورای فرهنگ عمومی شهر چمستان
  5. مدیر گروه مدیریت دانشگاه پیام نور استان مازندران
  6. عضو شورای پژوهشی دانشگاه پیام نور استان مازندران
  7. عضو شورای تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت دانشگاه پیام نور استان مازندران
  8. عضو شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور قائمشهر
  9. عضو شورای آموزشی دانشگاه پیام نور قائمشهر
  10. عضو شورای اداری دانشگاه پیام نور قائمشهر
  11. مدیر کارآفرینی و پژوهشی دانشگاه پیام نور قائمشهر
  12. دبیر علمی همایش مدیریت بازار و رویکردهای نوین در بازار، پیام نور قائمشهر
  13. عضو کمیته علمی همایش ملی اقتصاد مقاومتی پیام نور مازندران
  14. عضو کمیته داوری همایش ملی اقتصاد مقاومتی پیام نور مازندران
  15. عضو کمیته علمی همایش ملی مدیریت بازرگانی پیام نور رامسر
  16. عضو کمیته داوری همایش ملی مدیریت بازرگانی پیام نور رامسر
  17. عضو کمیته علمی همایش ملی جهاد اقتصادی پیام نور بابل
  18. عضو کمیته داوری همایش منطقه‌ای حقوق شهروندی پیام نور بهشهر
  19. مدیر اجرایی گاهنامه کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان مازندران
  20. مشاور و مدرس پروژه دوره آموزشی مدیران و کارکنان بانک ملت سراسر کشور
  21. مشاور اتاق بازرگانی استان مازندران
  22. مدیر تحقیقات بازار شرکت یک ‌‌‌و‌ یک
  23. مدیر تحقیقات بازار شرکت ثنارای
  24.  کارشناس ارشد تحقیقات بازار شرکت برنا
  25. کارشناس ارشد شرکت همپای تولید
  26. مدیر بخش تبلیغات و خدمات پس از فروش شرکت سپاهان باطری
  27. همکاری در پروژه‌ تنظیم برنامه بازاریابی شرکت «کتاب اول»
  28. همکاری در پروژه‌ تنظیم برنامه بازاریابی «بانک تات»
  29. همکاری در پروژه‌ تنظیم برنامه بازاریابی شرکت «آوا برید»

 

سوابق علمی

×        عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور قائمشهر

×        استاد مدعو دانشگاه مازندران

×        استاد مدعو دانشگاه قم

×        استاد مدعو دانشگاه‌های پیام نور ساری، بابل و آمل

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد بابل

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد- واحد علوم و تحقیقات ساری

×        استاد مدعو دانشگاه مازیار رویان

×        استاد مدعو دانشگاه ارشاد دماوند

×        استاد مدعو دانشگاه البرز قزوین

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلام‌شهر

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد زاهدان

×        استاد مدعو دانشگاه آزاد تفرش

×        استاد مدعو دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران

×        استاد مدعو مؤسسه ایرانیان (دوره دکتری DBA)

 

سوابق آموزشی

×         تدریس دروس سطوح دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته مدیریت

×         راهنمایی، مشاوره و داوری پایان­نامه­های کارشناسی ارشد در دانشگاه­های مختلف

×         برگزاری دوره­ها و کارگاه­های آموزشی برای سازمان­ها و نهادهای دولتی و خصوصی

سوابق علمی

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل (1390)

×     عضو کمیته داوری همایش استانی حقوق شهروندی دانشگاه پیام نور بهشهر (1390)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش استانی مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار دانشگاه پیام نور قائمشهر (1391)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان دانشگاه مازندران (1391)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانشگاه پیام نور مازندران (1391)

×     عضو کمیته علمی و داوری همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه پیام نور مازندران (1392)

 

سوابق پژوهشی

پژوهشگر برتر

1.      پژوهشگر برتر پیام نور استان مازندران در رشته مدیریت در سال 1392.

 

کتاب‌ها

  1. تفکر و دید استراتژیک، انتشارات دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته MBA، مقطع کارشناسی ارشد.
  2. رفتار مصرف‌کننده، انتشارات دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ارشد.
  3. تحقیقات بازاریابی، انتشارات دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ارشد.
  4. ویراستار کتاب «مدیریت بازاریابی»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ارشد.
  5. ویراستار کتاب «بازاریابی الکترونیکی»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد؟؟؟؟؟.
  6. ارزیاب کتاب «مدیریت زنجیره تأمین»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد.
  7. ارزیاب کتاب «بررسی فضای کسب و کار»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت بازرگانی (مدیریت مالی)، مقطع کارشناسی ارشد.
  8. ویراستار کتاب «مدیریت زنجیره تأمین»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد.
  9. ویراستار کتاب «بازاریابی الکترونیکی»، دانشگاه پیام نور، منبع درسی رشته مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیکی)، مقطع کارشناسی ارشد؟؟؟؟؟.
  10. مدیریت فروش، انتشارات اسرار علم، 1392.

مجلات ISI

1.      Review Process, training, lifelong learning approach, wulfenia journal, Vol 19, No. 11, 2012.

 

مجلات علمی-پژوهشی

  1. مقاله «تنظیم الگوی جامع ایجاد اعتماد در بانکداری الکترونیکی؛ مطالعه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی» در مجله مدیریت فن‌آوری اطلاعات دانشگاه تهران، 1393.
  2. مقاله «بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای» در مجله علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت بازرگانی، 1392.
  3. مقاله «گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید» در مجله علمی پژوهشی پژوهشنامه مطالعات مدیریت راهبردی دانشگاه شهید بهشتی، 1392.
  4. مقاله «بررسی ارتباط بین بازارمداری، یادگیری‌مداری، نوآوری‌مداری و عملکرد شرکت‌های غذایی بورس» در مجله علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت بازرگانی، 1391.
  5. مقاله «بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری‌ بر عملکرد شرکت‌های غذایی بورس»، در مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 1391.
  6. پذیرش مقاله «بررسی تأثیر بازارمداری و یادگیری‌مداری در نوآوری شرکت‌های غذایی» در مجله علمی پژوهشی دانش و فناوری، 1391.
  7. درج مقاله «بررسی ارتباط بین بازارمداری و عملکرد شرکت‌های غذایی بورس» در مجله علمی پژوهشی پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران، 1390.

 

مجلات لاتین بین‌المللی

1.      Designing a Model for Measuring Merchants Satisfaction in   E-Mall: A Mixed Method Approach, International Journal of Business and Management, Vol 7, No. 8, 2012.

 

2.      مجلات علمی- ترویجی

1.      پذیرش مقاله «بررسی تأثیر رضایت مصرف‌کننده و هویت برند بر وفاداری برند در چارچوب ویژگی شخصیتی مصرف‌کننده» در مجله توسعه مهندسی بازار، 1392

2.      درج مقاله «بررسی رابطه میان مرکز کنترل و رضایت شغلی» در فصلنامه الکترونیکی پارس مدیر، 1391

  1. ارائه مقاله «تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان» در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک، 1387
  2. درج مقاله «مدل‌های مدیریت استراتژیک: تکامل نظریه‌ها و دیدگاه‌ها»، مجله بازاریابی، 1386
  3. درج مقاله «بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و رفتار مصرف‌‌کننده»، مجله تدبیر، شماره 176، دی 1385
  4. درج مقاله «کسب و کار الکترونیکی: مفاهیم، مدل‌ها و استراتژی‌ها»، مجله بازاریابی، شماره 50، بهمن 1384
  5. درج مقاله «بررسی ارتباط بین بازارمداری و اندازه سازمان»، مجله بازاریابی، شماره 31،  دی و بهمن 1382

 

3.      همایش‌ها و کنفرانس‌ها

  1. بارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، 1392
  2. درج مقاله «نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در به دست آوردن مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه بانک سپه منطقه گیلان»، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، همدان، شرکت علم و صنعت طلوع فرزین، دانشگاه بوعلی سینا، 1392.
  3. بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریان در چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری، کنفرانس بین المللی مدیریت؛ چالش ها و راهکارها، شیراز، 1392
  4. درج مقاله «بررسی نقش سرمایه فکری در کارآفرینی سازمانی»، همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش‌محور، دانشگاه مازندران، 1392.
  5. درج مقاله «بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی»، همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش‌محور، دانشگاه مازندران، 1392.
  6. درج مقاله «تبیین نقش بازاریابی داخلی بانک‌ها بر بازارگرایی و توسعه کارآفرینی»، همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش‌محور، دانشگاه مازندران، 1392.
  7. درج مقاله «بررسی رابطه بین جنسیت و تحصیلات مصرف‌کنندگان با تعهد به برند گوشی تلفن همراه (مورد مطالعاتی: مشتریان گوشی تلفن همراه استان لرستان)»، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، دانشگاه غیر انتفاعی حکیم جرجانی، 1392.
  8. درج مقاله «تبیین نقش مدیریت اسلامی در تحقق حماسه اقتصادی»، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، دانشگاه غیر انتفاعی حکیم جرجانی، 1392.
  9. درج مقاله «بررسی اثربخشی مشوق‌های صادراتی بر توسعه صادرات استان مازندران»، اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار، 1392.
  10. درج مقاله «ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازمان‌ها برای پذیرش مدیریت دانش»، دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، 1392.
  11. درج مقاله «تأثیر مدیریت زنجیره تأمین سازمان در کارآفرینی»، دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، 1392.
  12. درج مقاله «نقش واسطه‌ای بازارمداری در ارتباط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: بانک‌های شهرستان بهشهر)»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  13. درج مقاله «تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند و استراتژی‌های بازاریابی در کسب و کارهای کارآفرینانه»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  14. درج مقاله «محدودیت‌های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  15. درج مقاله «بررسی عوامل مؤثر بر رفتار بازاریابی سبز»، همایش ملی کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش‌بنیان، پیام نور رامسر، 1392.
  16. درج مقاله «بررسی جایگاه عدالت رویه‌ای در تحقق جهاد اقتصادی»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  17. درج مقاله «آسیب شناسی نظام ارتباطات موجود سازمان و ارائه راهکارهایی برای ایجاد نظام ارتباطات موثر در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  18. درج مقاله «بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کسب مزیت رقابتی:
    با رویکرد جهاد اقتصادی»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  19. درج مقاله «مثلث جادویی مدیریت دانش، تحقیق و توسعه و خلاقیت و نوآوری»، همایش جهاد اقتصادی دانشگاه پیام نور بابل، 1390
  20. درج مقاله «بررسی راهکارهای ایجاد اعتماد در بانکداری اینترنتی» در همایش ملی مشتری‌مداری، شرکت رسا، پیام نور آمل، 1390.
  21. درج مقاله «نقش فن­آوری­های مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM)در ایجاد ارزش برای مشتریان» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  22. درج مقاله «شناسایی رویکرد­های نوین بازاریابی و بررسی نقش آن در گردشگری پایدار» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  23. درج مقاله «ارزیابی ارزش ویژه نام تجاری» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  24. درج مقاله «بررسی روندهای جهانی آینده در بازاریابی توریسم» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  25. درج مقاله «بررسی راهکارهای ایجاد اعتماد در بانکداری اینترنتی» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  26. درج مقاله «بررسی جایگاه CRM در بازاریابی رابطه‌مند» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  27. درج مقاله «تنظیم الگوی جامع ارتباط بین بازارمداری و مدیریت کیفیت جامع در عملکرد شرکت‌های مواد غذایی بورس» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  28. درج مقاله «تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند و استراتژی‌های بازاریابی» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  29. درج مقاله «تبیین نقش بازارمداری و یادگیری در نوآوری؛ مطالعه موردی شرکت‌های مواد غذایی بورس» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  30. درج مقاله «عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  31. درج مقاله «بررسی سبک‌های مذاکره مدیران اجرایی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران» در همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار، دانشگاه پیام نور قائمشهر، 1391.
  32. درج مقاله «نقش دیدگاه‌ها و الگوهای اسلامی- ایرانی تولید در دستیابی به تولید ملی»، همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دانشگاه آزاد بندر گز، 1391.
  33. درج مقاله «تبیین جایگاه تولید و کار از دیدگاه اسلام در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی»، اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی، دانشگاه پیام نور قم، 1391.
  34. درج مقاله «مدیریت بحران، سناریوها، فرآیند مدیریت استراتژیک و تأثیر رسانه‌ها»، نخستین همایش سالانه علوم مدیریت نوین، دانشگاه حکیم جرجانی، 1391.
  35. درج مقاله «تبیین نقش کارآفرینی و نوآوری در توسعه اقتصادی شرکت‌های کوچک و متوسط»، همایش ملی کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان، دانشگاه مازندران، 1391.
  36. درج مقاله «شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی گروهی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آن در بخش تعاون استان مازندران»، همایش ملی کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان، دانشگاه مازندران، 1391.
  37. درج مقاله «بررسی مبانی کاربردی تفکر راهبردی در اقتصاد مقاومتی»، همایش ملی اقتصاد مقاومتی، دانشگاه پیام نور مازندران، 1391.
  38. درج مقاله «بررسی نقش تفکر راهبردی در مزیت رقابتی صنایع کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی»، همایش ملی اقتصاد مقاومتی، دانشگاه پیام نور مازندران، 1391.

 

 

موفقیت‌های تحصیلی

×     کسب رتبه 4 کشور در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی در سال 1383

×     کسب رتبه 9 کشور در آزمون سراسری کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در سال 1381

×     قبولی در آزمون زبان MSRT وزارت علوم در سال 1388

×      قبولی در آزمون تافل:

    • دانشگاه‌ علامه طباطبائی در سال 1384
    • دانشگاه‌ تهران در سال 1383
    • دانشگاه‌ تربیت مدرس در سال 1383

توانمندی‌های عمومی

·       تسلط به زبان انگلیسی

  • تسلط به نرم‌افزارهای Microsoft Office
  • تسلط به نرم‌افزارهای آماری SPSS، Lisrel، EQS و PLS
  • آشنایی با منابع اینترنتی مدیریتی

 

 

آدرس الکترونیکی: jamshidsalar@yahoo.com  

بيشتر
 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
مهمان (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما